Styrelsens möten för 2023-2024 är den 8 december 2023, 29-30 januari, 15 februari, 18 mars, 13 maj, 9 september, 28 oktober samt den 20 november 2024.
Föreningens årsmöte äger rum i anslutning till Eniacs Användarmöte, som äger rum i Göteborg på Clarion Hotel Post den 21-22 november 2024.
Här kan du läsa protokoll från Användarföreningens styrelse- och årsmöten. Kallelser och protokoll finns publicerade från tre år tillbaka. För att ta del av äldre handlingar, kontakta föreningen.
Kallelse till årsmöte 21 november 2024
Årsmöte protokoll 16 november 2023
Kallelse till årsmöte 16 november 2023
Fler handlingar ligger under kundsidorna.
Har ni frågor eller funderingar kontakta i första hand Pernilla Lundkvist eller Patrik Samin så hjälper vi till att ta frågorna vidare till styrelsen och Eniac.
Ordförande
Patrik Samin
patrik.samin@svenskakyrkan.se
0920-27 70 12
Sekreterare
Heléne Samuelsson
helene.samuelsson@svenskakyrkan.se
033-17 94 09
Ledamot (Kontaktperson)
Pernilla Lundkvist
pernilla.lundkvist@svenskakyrkan.se
046-71 87 22
Ledamot
Birgitta Hyttring-Lundqvist
birgitta.hyttring-lundqvist@svenskakyrkan.se
054-87 55 02
Vice ordförande
Hannele Lundberg
hannele.lundberg@svenskakyrkan.se
0920-27 70 11
Kassör
Carina Lundström
carina.lundstrom@svenskakyrkan.se
08-508 886 55
Ledamot
Lena Andersson
lena.andersson2@svenskakyrkan.se
0418-574 53
Revisor
Per Bodemar
per.bodemar@svenskakyrkan.se, 031-761 93 28
Revisorsersättare
Linnéa Törnqvist
linnea.tornqvist@svenskakyrkan.se, 070-222 42 58
Revisor
Magnus Evenseth
magnus.evenseth@svenskakyrkan.se, 031-731 85 02
Valberedning
Sofia Åkerlindh Hammar
sofia.akerlindh-hammar@svenskakyrkan.se, 0413-34 70 00 vx
Valberedning (sammankallande)
Roger Bergel
roger.bergel@svenskakyrkan.se, 0303-669 64
Valberedning
Karin Drevelius
karin.drevelius@svenskakyrkan.se, 0418-48 27 13
Under Kundsidorna/Användarföreningen går det att ta del av Eniacs uppföljning av vad som händer i verksamheten och utvecklingen av Aveny som sammanställs och presenteras i samband med Användarföreningens möten.
Kundsidorna kräver inloggning då det är information som enbart berör Eniacs kunder.
När en församling/ett pastorat blir kund hos Eniac och skriver ett Avtal 90 skickas ett följebrev med inloggningsuppgifter. Om uppgifterna saknas hos er, hör av er till Eniacs support. Eniac kontrollerar då att ni är kund hos dem, och skickar användarnamn och lösenord via mejl.
info@eniac.se │ 031 – 708 29 50
Öppettider telefon:
Måndag – torsdag: 08.00-16.30, fredag: 08.00-16.00
Lunchstängt: 11.45-12.45