Kampanj för nya bokningskunder!

Använder ni idag vissa Aveny-program, men inte ännu Aveny Bokning? Just nu har vi kampanj med förmånligt pris för nya bokningskunder. I kampanjen ingår Aveny Bokning och vår nya webbaserade plattform Nya Aveny Bokning, samt ett antal tilläggsfunktioner som ni kommer ha god användning för. Vårt bokningssystem är väl integrerat med våra andra Aveny-program, vilket förenklar arbetet för dig och dina kollegor. Läs mer nedan, eller boka in er på en demo!


Aveny Bokning – Hjälpmedel med god överblick

Med Aveny Bokning erbjuder vi ett modernt hjälpmedel för bokning av kyrkliga handlingar och andra aktiviteter inom församlingen. Du får en god överblick över bokningsläget i en lättöverskådlig kalender och kan boka flera resurser samtidigt. Särskilda bokningsmallar för olika typer av aktiviteter underlättar registreringen. Det finns även en tjänstgöringsmodul där tjänstgöring och ledigheter kan läggas in för att underlätta vid bokningstillfället.

Aveny Bokning är tätt integrerat med Aveny Ekonomis faktureringsmodul för debitering av aktiviteter, lokaluthyrning och deltagaravgifter. KOB-fakturor skapas lätt och smidigt med hjälp av kyrkans organisationsregister som vi uppdaterar automatiskt vid årsskiften. Tack vare integrationen med Kommunikatorn hålls adresser alltid aktuella.

Statistik från Aveny Bokning exporteras automatiskt till Svenska kyrkans analysdatabas.


Nya Aveny Bokning – Användaren i fokus

Nya Aveny Bokning är vår nya smidiga webb- och mobilanpassade bokningskalender där du och dina kollegor lätt kan se hur lokaler och personer är bokade. Alla i verksamheten ges möjlighet att enkelt boka, ändra och repetera gudstjänster och församlingsverksamheter, publicera dessa till kalendern på er hemsida, eller göra värmeinställningar. Medarbetare kan själva följa upp sina aktiviteter med statistikrapportering och automatisk export till Svenska kyrkans analysenhet.

Ett oerhört viktigt fokus har för oss varit att kunna erbjuda en snabb och smidig kalender som fungerar lika bra på en mobil som på en stor skärm. Detta kan vi nu stolt presentera! Vårt nya bokningssystem är utvecklat i samråd med våra kunder, för att se till att vi möter deras behov. Under 2023 har vi arbetat tillsammans med pilotförsamlingar som testat programmet och kommit med feedback och förslag. Resultatet? En användarvänlig och lättöverskådlig bokningskalender som är anpassad efter våra användare i Svenska kyrkan.

Utbildning för nya bokningskunder

Vi erbjuder ett utbildningstillfälle på plats i Mölndal för nya kunder som tar del av vår bokningskampanj.

Ni har även möjlighet att boka en privat digital utbildning. Kostnad: 10 270 kr för obegränsat antal deltagare. Mejla oss på kursanmalan@eniac.se, så tittar vi på en passande tid tillsammans.

Boka en demo

Är din församling/pastorat intresserad av vår kampanj på Aveny Bokning? Vi vill gärna prata med er och berätta mer! Mejla, ring oss eller fyll i formuläret nedan så hittar vi en tid där vi visar hur vårt bokningssystem kan vara användbart för er.

Vi nås på sales@eniac.se │ 031-708 29 50

Anders Wahlandt, VD & säljare
Andreas Hanberger, konsult Bokning