2024-08-23

Anmäl dig till Användarmötet 2024 i Göteborg!

Vi bjuder in till två fullspäckade konferensdagar fyllda med Aveny-nytt, funktionspass och inspirerande föreläsningar. Bläddra genom sidan för att läsa mer om dagarnas innehåll, utställare, hotellbokning, samt kostnad och anmälningsvillkor.

Program

Dag 1: Torsdag 21 nov

Torsdagen bjuder bland annat på innehållsrika funktionspass där vi presenterar Aveny-nyheter, tips och tricks, och annat matnyttigt. Under dagen blir det även fokus på vad som är på gång inom utveckling av Aveny.

Vi välkomnar också Annika Telléus, föreläsare och kursledare inom kommunikation, grupputveckling och ledarskap. Hon kommer att föreläsa om vikten av att lyssna.

På kvällen bjuder Eniac på middag. Underhållningen står Lasse Kronér och Partypatrullen för.

Dag 2: Fredag 22 nov

Under fredagen kommer ni att kunna ta del av ett flertal intressanta föreläsningar:

  • Act Svenska kyrkan – 150-årsjubileum inspirationsföreläsning
  • Synkzone – digitalisering och motståndskraft mot cybersäkerhetshot
  • Eniac – integrationen mellan Avenys delprogram

Avslutningsvis sammanfattar Johan Havner och Anders Wahlandt mötet och presenterar bland annat platsen för vårt Användarmöte 2025!

Utställare

Under hela konferensen kommer utställare finnas på plats. Passa på att besöka dem under pauser och lunchen. Vi kommer att ha personal från Eniac och Aveki i vår monter. Kom förbi och säg hej och ställ dina frågor!

Se lista med alla utställare här

Hotellbokning
Boka rum via Clarion Hotel Post. Observera att om ni vill ha bokningen fakturerad (vid belopp över 5000 kronor) måste ni först bekräfta rummen med ett kreditkort och sedan kontakta hotellet angående möjlighet att få faktura. Mejla till reservations.post@strawberry.se senast två veckor innan ankomst och uppge:

  • Fullständig fakturaadress 
  • Fakturareferens
  • Organisationsnummer 
  • Bokningsnummer (en bokning måste alltså vara gjord innan ni mejlar)

Kostnad och avbokningsvillkor

Anmälan av specialkost
Anmälningar och ändringar av specialkost och allergier kan göras senast tre veckor innan användarmötet, efter denna tidpunkt tillkommer en extra kostnad från hotellet. I er anmälningsbekräftelse kan ni se vilken kostpreferens och/eller allergi som har anmälts.

Frågor
Vid frågor om användarmötet är du varmt välkommen att kontakta oss via anvandarmote@eniac.se eller telefon 031-708 29 50