Aveny Bokning – Grundkurs för administratören
Kursen vänder sig till dig som redan arbetat i Aveny Bokning under en tid och har lite mer ansvar för systemet än dina kollegor. Kanske arbetar du på en expedition eller bokningscentral och hanterar inställningar och styrvärden, kanske vill du bara lära dig mer om hur allt hänger ihop i bakgrunden.
Under kursdagen går vi igenom hur du bokar aktiviteter på ett effektivt sätt i Aveny Bokning. Dessutom går vi igenom de olika bakgrundsinställningarna som styr hur och vem som kan boka vad och hur man kan anpassa vyer mm. Målet med dagen är att du ska få en genomgång av hur du bokar, söker fram och följer upp olika aktiviteter. Du lär dig också hur man lägger till nya resurser och hur man kan anpassa inställningarna för hur bokningar görs i församlingen/pastoratet.
Tid: Torsdag 13 oktober kl. 9-16
Plats: Eniac i Mölndal
Pris: 4.750 kr för den första deltagaren från en viss förvaltning, 3.330 kr för ytterligare deltagare från samma förvaltning
Anmäl senast: 2022-09-29